miercuri, 26 august 2009

Sfarsit de vara


Ieri am fost la o plimbare prin oras. Acum realizez ca mare parte din vacanta am fost plecata, si ca lucrurile au inceput sa se schimbe. In timp ce mergeam pe bulevard, am vazut pe spatiul verde de dincolo de bordura care delimiteaza trotuarul, frunze aramii cazute din copacii care parca se pregatesc cu resemnare de venirea inevitabila a toamnei. Ciudat, vara a trecut mult prea repede, desi la inceput ma plictiseam de moarte.
Probabil ma incearca un sentiment de regret, pentru toate lucrurile pe care as fi vrut sa le fac, si nu le-am facut. Daca as fi sigura de reusita, as incepe un maraton al lucrurilor lasate "pe alta data" din vara aceasta, si mi-as incheia toate socotelile cu vacanta pana la 15 septembrie. Insa, cam greu, aproape imposibil, as spune eu.

Multi ar zice ca sunt o persoana "greu de citit". Nu pot spune ca am sa regret vara, ci mai degraba, vacanta. Imi place toamna, imi plac ploile reci de noiembrie, ador ceata pentru ca imi ofera senzatia ca traiesc intr-un film de aventura, imi place zapada. Cred ca nu intamplator mi-a fost dat sa ma nasc iarna...De-abia astept prima ninsoare, prima bataie cu bulgari, primul om de zapada. In plus, Duda a spus ca ea vrea sa faca ingerasi de zapada. Nu stiu exact cum vine asta ( ma indoiesc ca si ea stie cum se fac), dar mi-a promis ca ma va invata si pe mine cum sa mesteresc asa ceva :) Pana atunci, incerc sa ma bucur de ultimele zile libere inainte de inceputul ultimului an de liceu, cu toate ca nu mai plec pe nicaieri, nu ploua, nu e ceata, si cu atat mai putin, zapada...

5 comentarii:

  1. am vazut eu ieri ca ramasesesi cu privirea atitntita la frunzele alea:d a trecut cu viteza fulgerului vara asta. culmea, tot 3 luni a avut~ are adica, inca nu s'a terminat. daca ar fi sa te ajut in maratonul lucrurilor lasate 'pe alta data', te'as trimite la mare. sa incepi de acolo:). si mie imi place toamna. iti da aceea liniste de care nu ai parte vara. imi place sa stiu ca lumea e in casa, in fata tv'ului/pc'ului etc. toamna= emotie pt mine. cu iarna e alta poveste. se vede ca ne'am nasuct iarna si vrem om de zapada si bataie cu bulgari[a se citi fara diacritice:))))] si sa nu uit. eu chiar stiu sa fac ingerasi de zapada:D. am mai facut. pur si simplu te asezi pe zapada, cu fata spre cer, dai din manute si din picioruse pana iese cv sub forma unui ingeras:d nu ma pricep la explicat. dar anul asta vreau sa fac si ingerasi si sa ma plimb cu sania. adica cineva sa ma plimbe cu sania:-".

    RăspundețiȘtergere
  2. E clar, nimeni nu ma cunoaste mai bine ca tine. Deja incepe sa-mi fie frica, devin previzibila, si nu vreau asta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. haha..pana si eu stiu um se fac ingerasii pe zapada.. cat despre iarna, abia o astept:X in ceea ce priveste toamne, nu iti impartasesc sentimentul,d eoarece toamna ma deprima. am o stare din aia de stat si iar stat si tolanit..atat. cum nu mai pleci nicaieri, nu mergem la munte?:(

    RăspundețiȘtergere
  4. Mda, la munte...eu de-acolo vin :))Cat despre faza cu ingerasii de zapada, si eu faceam, dar nu stiam ca asa se numesc :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Si inca o vara s-a scurs din clepsidra vietii, nisipul verde, bucatelele de jad s-au pus pe fundul de sticla, facand loc celor aurii de chihlimbar, ca mai apoi diamantele iernii sa-si faca aparitia odata cu primii fulgi de nea.
    Asta e cursul vietii, nimic nu poate schimba asta, dar totodata asta e si frumusetea ei.
    Mergem si la munte, stai linistita. aveti grija de voi.

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!