marți, 11 august 2009

Reintoarcerea acasa


Am revenit acasa, dupa o absenta de 11 zile...La munte a fost frumos si chiar daca a plouat vreo 3 zile, am apucat totusi sa facem doua trasee montane pe o vreme cum nu se putea mai buna.
Ce sa mai, muntii nostri sunt superbi (stiu ca suna literar, dar e adevarul gol golut, cel putin asa cum il vad eu)!
Am trecut si prin diverse peripetii, normal, printre care se numara si mersul pe drumuri forestiere pe timp de noapte...Contrar asteptarilor, n-am dat nas in nas cu niciun Martinica, in schimb, am cam trezit pietrele de pe drum :)) Am mancat mure. N-am gasit zmeura si afine...asa ca am mancat si mai multe mure. Si hainele au mancat mure...si inca din belsug, chiar prea multe,as spune eu :))
Si, ca sa nu uitam totusi ca traim in Romania, am dat peste o chestie misto, pe care v-o las si voua sa va clatiti ochii.
In concluzie, nicaieri nu-i ca acasa. Eu de-abia am ajuns, si deja ma simt in plus. Imi lipsesc marea si muntele, plaja si cararile prin padure, inghetata si murele...inca doua zile si am sa revin la realitate, pana atunci, please have patience :D

5 comentarii:

  1. duda, zmeura s'a trecut de mult...de mult:))
    in alta ordine d idei, avem munti super, peisaje super.... tot ce iti poti dori de la natura. si inca cv: hai sa dam bac'ul acolo:> dam mita niste vin si sa vezi ce bine o vom duce:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu stiam ca fragii s-au trecut de mult. In fine, nu mai conteaza. Cat despre BACALOREAT, trecem noi si peste el, si-ai sa vezi ce paranghelie facem after :))

    RăspundețiȘtergere
  3. puisor, de inghetata de la mamaia ca din desene animate si mie mi`e f f dor:-<

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-mi mai aminti, ca acu' ma urc in tren si ma duc inapoi :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca aveti rabdare putem merge si sa mancam inghetata buna de la mamaia si sa facem un traseu mointan la munte. Cristinica BAC-ul tot sa-l dam, slujbe tot sa avem insa vartsa de 17-18 ani nu se mai intoarce niciodata! Profita cat inca mai ai timp.

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!