sâmbătă, 5 decembrie 2009

Admitere

Mi-am promis ca de ceva vreme incoace, ma apuc serios de invatat...pentru bac, si implicit pentru admitere. Buuuuun, printez eu subiectele de anul trecut pentru admiterea la geografie ( intrebari grila si harti, muuuuuulte harti) si ma pun pe studiat. Tin sa precizez ca pana acum am avut placerea sa invat romana distractiva, engleza distractiva, chiar si chimia distractiva (i.e. ore la care de obicei se lasa cu rasete, dupa care urmau plansetele), dar de geografia distractiva de-abia acum am dat. Luati de-aici o intrebare grila, ca sa va amuzati si voi:

392. Imnul U.E. este extras din simfonia a IX-a de L.Van Beethoven care se numeste:
a. Corul Vânatorilor;
b. Marsul triumfal;
c. Oda Bucuriei.


Cum mai, dar cum, sa puna printre variante Corul Vanatorilor? CUM? :))

6 comentarii:

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!