miercuri, 29 iulie 2009

Eu, la munte si la mare


Buuuuuuuuun...imediat ce m-am trezit de dimineata( nu , pe bune, chiar era inca diminieata, adica 10:30), am aflat un lucru esential, si anume ca azi e miercuri. Surprinzator, daca te gandesti ca eu aveam impresia ca-i marti.
Trece ceva vreme, eu fac cateva razii pe la frigider (micul dejun), dau sa ma asez confortabil in fata TV-ului, cand, suna telefonul. N-aveam nicio tragere de inima sa ma ridic din pat (era telefonul fix), dar in cele din urma, ma hotarasc sa ma mobilizez, si raspund. Deloc surprinzator, era mama, care tot timpul ma suna cand mi-e lumea mai draga...asta e calitatea ei numarul unu.
Ca sa scurtez povestea, imi spune ca joi, deci JOI, plec la munte...Eu ii raspund plina de entuziasm: A, nicio problema, mai e pana joi... Bineinteles ca mi-a pierit cheful cand mi-a spus : Madalina, azi e MIERCURI...WTF??? Cum adica? Nu e luni, sau marti? (cea mai mare problema a mea cand incepe vacanta, e ca nu mai tin evidenta zilelor, deoarece, atata timp cat nu ma trezesc de dimineata, pentru mine toate zilele sunt duminici).
Chiar daca e o plecare oarecum intempestiva, presimt ca vor fi niste zile memorabile :) Vorba aceea, vacantele neplanificate ies cel mai bine, cel putin in cazul meu :))
Cu toate astea, am un singur regret: o sa ratez gratarelul de sambata...Pacat, chiar as fi baut niste visinata :))
In incheiere, baieti si fete (adica, baieti si Denisa), va urez distractie placuta, fara mine, si poate se mai repeta faza si cand vin eu de la munte :D
P.S. Poza inserata e facuta de Duda, in prima si singura nostra excursie la munte cu...exact, diriga. Nu e cine stie ce (ma refer la peisaj, Duda, nu la modul in care ai facut tu poza), dar mie imi place ideea de "peisaj pe diagonala" :)

5 comentarii:

  1. mada-duda, stiu ca ma pricep la poze:)) si e din mers..ce vroiai sa iasa?! in plus, geamul era murdar:P asa, deci, distractie placuta! sa te intorci pana pe 8[ teafara si nevatamata-> adica atentie la ursi]

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu'i bai. Chiar vreau sa fiu si eu pe 8 acasa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. dar toti incurcam zilele saptamanii
    cred ca statul pe internet e de vina

    RăspundețiȘtergere
  4. făi puişor, nu mai vi odată de la munte? :))
    vezi k mâine e şcoala de vară la bibliotecă ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu, stiu, am sa trec si eu pe-acolo sa semnez condica.

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!