luni, 2 noiembrie 2009

Noi concluzii

A trecut ceva vreme de cand am scris ultimele cuvinte pe aceasta pagina care a avut ghinionul sa fie creata de mine. Probabil pentru ca aveam nevoie de ceva timp fara prea multe preocupari, si sincer, ultima perioada chiar mi-a fost de mare ajutor. Am inteles ca prietenii adevarati exista, ca ultimul an de liceu e cel mai tare (n-am sa uit niciodata cum toti baietii din clasa au cazut in capacana cu scaunul defect si au facut cunostinta cu podeaua nu foarte curata a clasei noastre) si ca, in ciuda faptului ca multi dintre noi o vom apuca pe drumuri diferite, intotdeauna ne vom avea unii pe altii, la bine si la greu.
In mod sigur nu sunt cea mai potrivita persoana care sa spuna chestii sentimentale, dar uneori e bine sa stii ca ai pe cine conta, ca exista persoane pe care le poti suna la orice ora din zi si din noapte ca sa le ceri ajuntorul atunci cand ai probleme. Sigur nici voi nu sunteti singuri. Cautati acele persoane si profitati de ele si de prietenia lor, in sensul bun al cuvantului.


P.S. Multumiri celor care fac parte din viata mea!

P.P.S. Nu chiar tututor!

5 comentarii:

  1. duda, stii ca ma poti suna oricand:) I"ll be there! stii...eu sunt ca aronea[in latina..in romana suna..urat:)) ] adica de mine nu scapi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu fi prea sigura de astea. Multe din vechile prietenii neintretinute se vor pierde usor usor. Asta mai ales daca nu mergeti la aceeasi facultate.

    RăspundețiȘtergere
  3. tocmai de aceea s-au inventat internetul si telefonul mobil:P pentru a tine legatura. cred ca e doar o chestie de vointa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vom vedea. Uneori viitorul e plin de surprize, dar nu vreau sa-mi fac griji pentru asta inainte de vreme.

    RăspundețiȘtergere
  5. Aaa... da, lucrurile nu stau chiar asa, prieteniile mor, prietenii sunt uitati, noi suntem uitati, ca la randul nostru sa uitam si noi. Sentimentele sunt ca o flacara, ca un foc de tabara intr-o padure rece primavara. Daca focul este intretinut cu lemne(chestiile mici ca intalnitul zi de zi, rasul impreuna, a face chestii impreuna cu prietenii), dar daca lemnele sunt umede(lacrimi, uitare, nepasare) focul o sa inceteze sa mai arda.

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!