vineri, 20 noiembrie 2009

Veni, vidi, vici

Weekend-ul trecut (adica fuse si se duse) am sarbatorit majoratul claselor a XII-a ale ilustrului nostru liceu. N-as putea spune ca a fost frumos sau nu...a fost harababura, asa cum ne place noua cand suntem prinsi in ale tineretii valuri. Totusi, sunt convinsa ca ne-am fi distrat si mai mult daca ar fi venit toti colegii (aviz celor care se simt cu musca pe caciula), si proful de muzica ( vorba ta, Denisa, n-am avut cu cine sa bem).

Am incarcat mai jos filmuletul care reda esentialul atmosferei de la eveniment, realizat bineinteles de colegii de la mate-info :D


9 comentarii:

  1. Sa inteleg ca proful vostru de muzica le cam trage la masea? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Le trage bine la masea :)) Inventeaza chiar si bancuri cand e intr-o astfel de stare (nu prea inspirate, se intelege). De exemplu, ne-a spus ca fi'su nu a dat la Conservator pentru ca nu mai erau conserve pe piata...Iti dai seama ce distractie am ratat? =))

    RăspundețiȘtergere
  3. ma simt cu musca pe caciula:D si da, aveati dreptate. mereu aveti! dar o sa urmeze balul se sf de clasa a XII-a! and i'll be there!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar fi bine sa faci asta, ca de nu, seppuku scrie pe tine :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Venit, vazut, cucerit, lucrurile nu au stat tocmai asa, mai degraba: venit, vazut, luat in cur! Scuzati expresia, insa cam asa a stat treaba pentru un majorat mult mai scump fata de celelalte.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eeeee, detalii, detalii :)) macar am avut bezinaria deschisa non-stop langa noi :))

    RăspundețiȘtergere
  7. veni, vide, vici.. a fost prima data spusa de Caesar... si inseamna am venit..am vazut.. am invins... ulterior a fost preluata de multi baieti...in privinta fetelor:P
    mai faceti unul..fara profesori ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Stiu ca a fost prima data spusa de Caesar, n-am mai mentionat pentru ca mi se pare firesc sa stie toata lumea. N-avem de ce sa facem majoratul fara profesori...a fost destul de distractiv si asa,bine, cu unele mici incidente...:D

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!