marți, 29 septembrie 2009

Asa da



Azi a fost o zi...de pseudoscoala. Iata cum se explica treaba: am venit la scoala, ca niste elevi constiinciosi, de la ora 8:00. Am facut prima ora de istorie, dupa care urma geografia. Profa de geogra nu a fost in scoala, pentru ca e plecata in cautarea timpului pierdut. Apoi ar fi urmat orele de franceza si engleza. Nici profa de engleza nu a fost in scoala, din cauza unui mic incident( speram sa se faca bine ca mai repede) , asa ca ne-am invoit si de la franceza si am dat iama prin parc. Odata ajunsi acolo, am decis sa comandam pizza. Telefoanele de la pizzerie erau inchise...Fara sa mai comandam nimic, am mai pierdut vremea prin parc, am facut cateva poze, am cazut(am maturat aleile, dar fara sa fim platiti) , si intr-un final, am fost la o terasa, unde am mancat pana la urma pizza :D Asa orar mai zic si eu.

6 comentarii:

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!