marți, 8 septembrie 2009

Glume glumete

Bun, deci, dupa cum majoritatea dintre voi stiti deja, eu sunt o persoana foarte...seaca. Asta din cauza glumelor cu care-i stresez pe cei care au ghinionul sa stea pe langa mine.
Aseara, am fost la majoratul unei colege, si, cum eu nu ma descotorosesc niciodata de caracterul meu de secatura, o intreb pe sarbatorita: Ti-a mai spus cineva ca semeni cu Andreea Banica? Ea imi raspunde surprinsa: Nu. La faza asta, replica mea a fost: Nici mie.
Norocul meu ca fata stie de gluma, si mai ales, stie de glumele mele :D

3 comentarii:

  1. E bine totusi ca n-ai dat-o rau in bara cu gluma si ca te-a inteles.

    RăspundețiȘtergere
  2. Corect, glumele de genul acesta intra in sectiunea "pentru cunoscatori" :D Ma rog, asta nu inseamna ca nu o mai dau si eu in bara din cand in cand...

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!