marți, 22 septembrie 2009

Time warp


Săptămâna trecută, inclusiv cele aproape două zile care s-au scurs din săptămâna curentă au trecut extrem de greu. Uitasem cum e să stai 6 ore( uneori 7) pe zi la şcoală, să scrii, să te enervezi că nu înţelegi diferite chestii, să râzi, să glumeşti, şi nu în ultimul rând, să te plictiseşti. Ca să fie tacâmul complet, Abramburica ne-a modificat şi Bacul, aşa că trebuie să ne punem pe învăţat, fiindcă istoria a devenit disciplină obligatorie la examen (ştiam eu că nu trebuie să mă bazez pe ea) => 4 ani m-am străduit să-mi perfecţionez engleza, ca să fie înlocuită, într-un final, de istorie... Nu mă plâng încă de teme, fiindcă profii nu s-au îndurat să ne tortureze până acum, dar presimt că săptămâna viitoare nu vom mai fi atât de norocoşi. Bineînţeles că la talentul pe care îl am eu de a intra tot timpul în bucluc şi de a mă lega la cap fără să mă doară, mi-am făcut deja de lucru pentru următoarele două zile cel puţin. Să vă explic cum stă treaba: am vărsat cola pe cursurile lui fratello şi acum trebuie să stau să le transcriu...

6 comentarii:

  1. Asa e in Romania, si noi am prins la liceu vremurile in care se schimba totul, am fost prima generatie cu variantele alea idioate la Bac.
    Niste tampiti care probabil nu-si gasesc ocupatie acasa si in noptile tarziu ii loveste luna-n cap cu cate o idee. Ne resemnam..

    RăspundețiȘtergere
  2. sa incep cu poza. e bestiala. stii de ce? pt ca acolo e masina profului de religie:)))) ma intreb ce cauta la scoala=))
    saptamana asta trece extrem de greu. nu stiu de ce dar am impresia ca ora nu mai are 50min:-??
    cat despre bac... "lasa'ne..lassa'ne" [pt abramburica]

    RăspundețiȘtergere
  3. Profu' de religie cred ca venise sa joace un volei :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, chiar asa e... am uitat sa stai 6-7 ore inert într-o banca, bine în cazul meu certându-te cu profii. Dar oricum, uitasem cu e sa razi alături de colegi, cum e sa faci mișto de profi fără ca aceștia sa-ți poată face ceva. Ideea e ca omul nu e perfect, ceea ce face ca nici sistemele concepute de acesta sa fie imperfecte scoala nu e perfecta, dar e amuzanta :X >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Corect. Ce-o sa-i mai ducem noi dorul...

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!