joi, 18 iunie 2009

Amalgam de...idei

Sunt zile in care pur si simplu stai si te gandesti la o gramada de lucruri care inainte nici macar nu iti trecusera prin minte...Se intampla sa ai nopti fara somn in care stai cu ochii tinta in tavan si incepi sa-ti analizezi existenta din toate punctele de vedere. Exact asta mi s-a intampla si mie aseara; nu stiu de ce, dar pur si simplu nu puteam dormi.
Mii de idei au inceput sa prinda contur, si astfel am ajuns la urmatorele concluzii:
1. e vara...probabil de-aia nu pot dormi (ma trezesc dimineata la 11, posibil sa fie si din cauza caldurii)
2. e vacanta, si simt asta din plin...am uitat si in ce zi a saptamanii suntem...
3. chiar daca e vacanta,trebuia sa te faci util...drept care m-am inscris la un curs de limba engleza(desi nu stiu cat de folositor va fi sau ce se face mai exact acolo)
4. in ciuda faptului ca azi am o groaza de timp liber, n-avem ce-i face dar trebuie sa gandim in perspectiva...si asa mi-am promis inca o data ca-i voi cere profei de romana bibliografia pentru clasa a XII-a (nu stiu inca daca aceasta idee va avea vreo finalitate)
5. nu in ultimul rand...m-am gandit la planurile de vacanta (partea mea preferata) si, normal, mersul la mare e obligatoriu

Bun, sa ne axam pe cel mai important punct din lista...si anume ultimul. Asa ca, fratilor, veniti cu idei pt planurile de vacanta, restul...se rezolva de la sine, iar daca nu, ghinion:))

Un comentariu:

  1. eu stiu ca azi facem integrama. si mai stiu ca maine iar o sa stam sa ne intrebam 'ce mai facem?!"
    deci, idee: badmington/ volei- ca nu am fost sapt asta

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!