duminică, 21 iunie 2009

Un alt fel de leapsa

1) Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagină 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând.
"-Domnule capitan general, daca trebuie sa dispara si..." (inca mai citesc Shogun)

2) Fără să verificaţi, cât e ora?
19:30

3) Verificaţi
19:50...Nu e de mirare, mereu intarzii.

4) Cum sunteţi îmbrăcat?
Pantaloni scurti si top.

5) Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
Pe dob.ro.

6) Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
Tipetele copiilor de pe terenul de sport din fata blocului si radioul din bucatarie.

7) Când aţi ieşit ultima data şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
Pe la 15:00 am fost pe la vara'mea, fara un motiv anume...lipsa de ocupatie.

8 ) Ce-ai visat ieri noapte?
Am visat ca mi-am luat permisul si ca am lovit masina in parcare.

9) Când aţi râs ultima dată?
Pe la 12:00.

10) Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
O icoana si un tablou facut din petale de flori naturale.

11) Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
Pai...si peste noapte tot canicula ar fi, asa ca mi-as cumpara un bilet de avion pentru Canada si m-as duce la Parcul Banf.

12) Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Sidney White si cei 7 tocilari.

13) Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
Da, pe vecina de la 4 care scria intr-un caiet toate pisicile care-si fac veacul pe langa bloc...bineinteles, le dadea si-un nume.

14) Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Destul de imprevizibil.

15) Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.
Tot mai multe persoane imi spun ca am talent la actorie, dar nu cred ca am sa ma dedic vreodata acestui lucru.

16) Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?
Eliana...nu mai stiu exact in ce limba (cred ca ebraica) inseamna Dumnezeu.

17) Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de un băiat?
Cel mai probabil, Andrei.

18) V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?
Da, dar mai e o groaza de timp pana cand am sa-mi pot permite asta.

19) Ce aţi dori că Dumnezeu să va spună când intraţi pe Porţile Raiului?
M-as fi gandit mai de graba ce i-as spune eu lui Sf. Petru, dar totusi, iata ce as vrea sa aud: "Paseste inainte fara teama, in dreptul numelui tau nu mai scrie ?"

20) Dacă aţi putea schimba ceva în lume în afara de politică, ce aţi schimba ?
Procesul de incalzire globala, e ceva ce ne afecteaza pe toti.

21) Va place să dansaţi?
Categoric, da! Am descoperit recent dansul pinguinului, e foarte funny:))

22) George Bush?
Nu sunt rasista, dar nu cred ca se astepta ca intr-o buna zi sa fie inlocuit de cineva ca Obama.

23) Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?
Date my mom, pe Mtv.

24) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?
Cristina
Denisa
Alex
Andreea.




15 comentarii:

  1. Interesant. Nu ne faci o demonstratie de dansul pinguinului?

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai eu nush sa dansez. Dar special pentru dansul asta, as veni!

    RăspundețiȘtergere
  4. E destul de banal,deci, l-ai putea invata cu usurinta!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) ce pesimist esti. sunt sigura ca l-ai putea invata in...maxim 10 minute :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Maxim ... hmmm ... se poate ... si mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  7. nu...se poate...si mai putin :)) pe bune, e banal...dar melodia in sine face toti banii :))

    RăspundețiȘtergere
  8. http://www.youtube.com/watch?v=mVc94QBOGmU

    RăspundețiȘtergere
  9. e criminala, nu stiu de ce, dar mereu imi vina sa rad cand o ascult :))

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!