sâmbătă, 13 iunie 2009

Trece vremea

Timpul trece pe langa noi precum trece gasca prin apa. Zilele trecute, intorcandu-ma acasa din oras, am nimerit in spatele a doi elevi din clasele primare. Pentru o clipa, mi-am adus aminte de vremea cand aveam si eu 8 ani, cand mancam pufarine, eugenii, bomboane boni-bon si mestecam guma turbo in ore ( desi dupa primele 5 minute ne vedea dl invatator si ne scotea la tabla drept pedeapsa). Am avut parte insa de o mare surpriza cand am auzit o frantura din dialogul pustilor: Si de Amfetamina mai stii ceva? Va veni de saptamana viitoare la scoala? Mda...si noi ne consideram o generatie fenomen de la vremea lui nea' Nicu' incoace. Se pare insa ca putem fi depasiti cu mare usurinta. Cel mai probabil, niciunul dintre ei nu stia ce inseamna cuvantul amfetamina, insa atunci cand aveam varsta lor, nici macar nu auziseram de asa ceva. Se pare ca poreclele precum Pistruiatul sau Piticot nu prea se mai poarta...in scurt timp vor fi considerate arhaisme.

5 comentarii:

  1. da ai dreptate copiii astia sunt dusi rau cu pluta ....mai rau decat noi:D:D

    RăspundețiȘtergere
  2. copii astia's cam emo:))
    Amfetamina sigur era in Espagna... isi procura capsuni:-@
    =))

    RăspundețiȘtergere
  3. :))...era la "cules"...sau la "plantat" in Espagna?:))...

    oricum...nu vor mai fi aceleasi vremuri ;)..cum mai zicea si cristinik "copii copiilor nostri vor fi perfecti"( ei vor fi robotizati:| :)) )...(cred ca ceva de genul asta a zis :-?..daca am gresit corecteza'ma! :D )

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cred ca or sa fie grupati in loturi,cum se fabrica masinile,sau ma rog,cum se fabricau inainte cand trebuia sa platesti o gramada de bani ca sa-ti faca o masina de alta culoare decat restul lotului...

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!