marți, 16 iunie 2009

Ce facem cu trei luni de vacanta?

Zilele toride de vara...cat de mult le-am asteptat tot restul anului,iar acum ca au venit, parca nu ne vine a crede. Fiecare zi,inca de dimineata (adica...cam pe la 11:00, nu cunosc pe nimeni din anturajul meu care sa se trezeasca mai devreme in vacanta) genereaza acelasi sir de intrebari: sa invat (mai de graba citesc) ceva pentru legislatie?, sa incep sa-mi fac macar un plan pentru lucrarea de atestat? poate cateva subiecte de anul asta de la bac?...si asa mai departe.
Ca de obicei,atunci cand un sir de intrebari se repeta, urmeaza acelasi sir de raspunsuri: am sa le fac eu mai tarziu, mai e un car de vreme pana atunci...mai bine sunam gasca sa vedem pe unde mai ardem gazul de pomana si azi. Raspuns afirmativ: mergem la terasa, la piscina, prin parc.
Ma trezesc mai bine, ma spal pe fata, ma imbrac in graba cu ceva si plec,lasandu-le alor mei acelasi bilet sec din totdeauna: Am plecat in oras, ma intorc pe seara. Ciudat e insa faptul ca doar fratello imi critica programul:Nu mai stai si tu pe-acasa,sau iti cere cineva chirie? (asta probabil pentru ca e in sesiune si nu prea-si permite sa faca acelasi lucru).
Cu alte cuvinte, bucurati-va de vacanta si lasati prostiile, veti avea tot timpul din lume la anul pentru ele. Ati putea totusi sa invatati pentru scoala de soferi, pe mine una nu prea ma incanta ideea fiindca va trebui sa impart masina cu fratello,care deja si-a pronuntat punctul de vedere in legatura cu acest aspect: Mda...tu ai sa-ti iei permisul si-o sa-ti cumperi bicicleta! Ce pot sa mai spun...viitorul suna bine:))

4 comentarii:

  1. deci, sa;ti zic
    1. eu m'am trezit azi la 8:-w...dar m'am culcat inapoi:))
    2. ce ne mai place noua sa ardem gazul de pomana:x=))
    3. noi o sa avem sofer:-j...ce sa cautam noi la sc de soferi?:))
    glumeam... asta e, am fost destepte si ne'au dat parintii de mici la sc... vroiai sa stea geniile izlate?=))

    RăspundețiȘtergere
  2. aici ai dreptate...cat despre faza cu soferul,rabdarea lu' fratello are si ea o limita:))

    RăspundețiȘtergere
  3. :))...eu unu cred k trb sa va urez "plictiseala placuta" :))

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!