miercuri, 17 iunie 2009

Cat e ceasu'?

Am auzit si eu ca sunt unii care au nervii de otel,dar azi am avut ocazia sa si verific! Si, ghiciti ce? Chiar exista astfel de persoane,dupa cum puteti vedea si singuri:

Madalina Ioana: ce faci?
Madalina Ioana: cat e ceasu'?
Mihaela Andreea: unu fara 10 dc ?
Madalina Ioana: exact,sau cu aproximatie?
Mihaela Andreea: exact
Madalina Ioana: aham
Madalina Ioana: si acum?
Mihaela Andreea: e 00:49
Madalina Ioana: nu cred ca e setat bine ceasul tau
Madalina Ioana: la mine e 00:50
Madalina Ioana: acum cat e?
Mihaela Andreea: 51
Madalina Ioana: dar acum?
Mihaela Andreea: 52
Madalina Ioana: n-are cum...si acum tot si 52 e?
Mihaela Andreea: da
Mihaela Andreea: am iesit fai fato
Madalina Ioana: stai
Mihaela Andreea: ca mie somn rau de tot
Madalina Ioana: acum cat e ceasu'?
Mihaela Andreea: si 53
Madalina Ioana: bine
Madalina Ioana: nb
Mihaela Andreea: nb
Madalina Ioana: totusi
Madalina Ioana: mai zi-mi o data cat e ceasu'
Mihaela Andreea: si 53
Madalina Ioana: bine
Mihaela Andreea: dC?
Madalina Ioana: asa...
Mihaela Andreea: ok

5 comentarii:

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!