vineri, 19 iunie 2009

Bubico!

N-am inteles niciodata de ce toti vecinii mei de pe scara isi boteaza animalele de companie cu nume din telenovele,cum ar fi: Pablo, Pedro, Hector etc. Va dati seama ca niciun animal nu raspunde la astfel de apelative, dar ceea ce e cel mai enervant, e faptul ca persoanele in cauza, in loc sa se resemneze si sa recurga la clasicul cutu,cutu, nu renunta la numele respective si iau de la capat, in fiecare zi, aceeasi munca de sisif.
Faza ciudata de-abia acum urmeaza. Pe langa scara blocului pe la noi, isi face veacul un caine comunitar. Nu stiu daca cineva pana acum s-a gandit sa-i puna vreun nume, sau nu, dar eu il strig pur si simplu Catel (prima oara am facut faza la panarama), si chiar functioneaza, fiindca de fiecare data vine spre mine.

Morala: nu strigati englezul in japoneza, ca s-ar putea sa nu va raspunda.

SAU
-I love you!, striga englezul.
- I love you!, raspunde ecoul.
- Je t'aime!, zice francezul.
- Je t'aime!, raspunde ecoul.
- Te iubeeesc! striga românul.
- Te iubeeesc! raspunde ecoul.
În fine, striga si chinezul:
- Ciang xiong to hoan hui!
Ecoul: - N-am inteles...mai spune o data!!

4 comentarii:

  1. mai zi odata... :)) :P =))

    Imi place blogul tau, dar de ce nu incerci sa treci pe un wordpress si pe un domeniu .info?

    - mai multe detalii contacteaza-ma pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am crescut caini de rasa si numele este foarte important. Fie el si Bubico si Petro si Dolanescu. Este foarte important sa vina numai cand il strigi pe nume. Altfel ... cainele nu este un caine destul de bun. Ce ar fi sa raspundem toti cand ne strigam cu "BĂ" "FĂ". Haos total.

    RăspundețiȘtergere
  3. in cazul tau,sunt total de acord,dar nu si in restul situatiilor.mi se pare o absurditate

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!