miercuri, 24 iunie 2009

Umor 100% RO



Am observat o chestie curioasa in ultimul timp in ceea ce priveste posturile de televiziune autohtone, si anume faptul ca au inceput sa difuzeze tot mai frecvent majoritatea comediilor romanesti. Recent am revazut,pentru a sasea sau a cincea oara, filmele din seria B.D., foarte reusite dupa parerea mea pentru perioada respectiva, si cu o distributie de exceptie.
Ca sa fiu sincera, si fara falsa modestie, nimic nu se compara cu umorul romanesc! Desi am vazut de atatea ori aceleasi secvente memorabile, nu pot sa-mi stapanesc rasul atunci cand le revad.


Voi vi le mai amintiti?
-Ia si mananca, face bine la ulcer, iti mai aduc si niste vreascuri!
sau
-Nici nu va salut....Buna ziua!
si nu in ultimul rand
-Ce avem noi aici?




4 comentarii:

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!