duminică, 14 iunie 2009

Concluzii

Putini sunt oamenii care spun cu adevarat ceea ce gandesc. Personal, nu am ezitat niciodata sa-mi exprim parerile, indiferent cat de dure si realiste au fost, sau cat de mult au putut sa-i afecteze pe cei din jurul meu. Ii apreciez pe toti cei care ma accepta asa cum sunt, care apreciaza siceritatea si care au ramas alaturi de mine desi au ascultat intotdeauna ceea ce am avut de spus. Asta inseamna prietenie adevarata, si imi pare rau pentru cei care nu au partea de ea. Speak up your mind, it's worthed!

3 comentarii:

  1. dapz ;)..ai dreptate...si cum ii place cuiva sa spuna "spune omului verde'n fata" :D:))

    RăspundețiȘtergere
  2. right,dar lucrul asta poate avea uneori consecinte destul de grave.spre exemplu,ultima data cand le-am spus alor mei ceva verde-n fata, am ramas fara bani de buzunar o saptamana...

    RăspundețiȘtergere
  3. :))....sorry 4 u :(...

    oricum...decat sa "taci" iar la un moment dat sa "explodezi" si sa spui tot!...hmm..mai bn le spui la momentul potrivit ;)...

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!