luni, 22 iunie 2009

Prima zi de cursuri, sau scoala de vara...

Initial, m-am inscris la cursul asta de engleza in gluma, avand tot timpul impresia ca n-o sa inceapa niciodata. In fine, uite ca a venit si ziua cu pricina. M-am trezit cu greu de dimineata, am dat drumul la TV si pe VH1 era melodia lui Bon Jovi, It's my life. Mda, intr-un fel sau altul, asta m-a facut sa ma dezmeticesc si sa realizez ca eu mi-am facut-o cu mana mea, si deci, trebuia sa-mi iau inima-n dinti si sa plec.
In timp ce-mi aruncam la intamplare niste coli si-un pix intr-o mapa, primesc tot soiul de sms-uri de la colegii de suferinta: Sper ca te-ai trezit, Vezi sa nu intarzii din nou, etc.
Intr-un final, dupa multe alte mici peripetii, am ajuns si la liceul cu pricina, unde se desfasura toata activitatea. Americanii au fost destul de punctuali si pe la 9:05 au inceput cursurile. Au urmat 3 ore de plictiseala totala, in care am facut conversatii de genul: Daca ai fi un animal, care ar fi acela? Care e adjectivul care te descrie cel mai bine? sau Ce crezi ca ai face peste 10 ani?
Mi s-a parut banal, in ideea in care asa ceva faceam prin generala. Dar, faza cea mai tare a fost la sfarsit, cand persoanele care tineau cursul s-au aratat foarte surprinse, marturisindu-ne ca nu se asteptau sa fim la un nivel atat de avansat.
Acum, in legatura cu toata situatia asta, nu pot sa ma stapanesc si sa nu intreb de ce toti studentii din afara, fie ei francezi sau americani, care vin sa organizeze cursuri sau seminarii in Romania, se asteapta intotdeauna la mai putin din partea noastra??? Oricum ar fi, sunt curioasa sa vad cu ce ma aleg dupa astea doua saptamani de penitenta :))

10 comentarii:

  1. duda, eu ti'am dat mesaj, puteai sa specifici:)) si e scoala, nu liceu:))
    revenind la lucruri mai serioase, asa a fost si la casa francofona: 'voi chiar stiti! ne bucuram!' pai frate...cate carte se face la noi....cred ca aia nici in a 5-a nu stiu sa'si scrie corect numele si adresa.si asta se intampla la franceza [citez pe cineva cunoscut noua 'franceza voastra lasa de dorit']. la engleza...pana si noi avem pretentii:))

    RăspundețiȘtergere
  2. scoala, liceu...mai bine institutie :)) ai sa vezi tu ce-o sa ne mai duca doru' acea persoana cunoscuta noua...''tu chiar crezi asa orice gluma?'' =))

    RăspundețiȘtergere
  3. aaa...fetelor...va purati ca niste adolescente:)))
    chiar asa... k venii vba de carte...:-" pe la noi mai raurat ca e mai dragut...

    RăspundețiȘtergere
  4. vorbea majora din tine :)) sa vezi la anu' ce rarut o sa frecventam noi scoala...v-am mai spus eu, clasa a XII-a = f.f. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. :)):)) dak si in vac faceti "scl" e grav :"> :))

    RăspundețiȘtergere
  6. mie-mi spui...lasa ca trec si astea :) bine macar ca ne distram cand ne auzim numele pronuntate intr-o romana de-aia stalcita :))

    RăspundețiȘtergere
  7. saraca Denny, in ce hal i-a pronuntat numele, dar totusi puteam sa fim si noi mai discreti si sa nu radem in halul ala :)) parca si lui Bobby i-a spus intr-un fel...nu mai stiu...

    RăspundețiȘtergere
  8. Fiind o tara de lumea a 3-a este si normal sa ne trateze ca si cum nu am stii nimic. Cel putin asa vad eu aceasta situatie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, e oarecum normal, dar cel putin ei au ocazia sa se convinga de faptul ca lucrurile nu sunt chiar asa. Exista unele persoane care promoveaza o anumita imagine a noastra doar din auzite...si uite-asa ni se duce faima-n lume ca suntem cum suntem.

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!