luni, 6 iulie 2009

24 de ore, ajung?


Dupa un week-end zbuciumat, ca sa zic asa, s-a gasit putin timp si am mai avut si eu o conversatie cu Duda ( Cristina), mai mult sau mai putin serioasa. Uite asa, am ajuns noi la o alta concluzie estivala.
Bun...suntem in vacanta, scoala de vara s-a terminat, ne trezim pe la orele pranzului, o buna bucata de vreme...vegetam, iar apoi cand ne amintim ca mai avem una, alta de facut, exact, constatam ca nu avem timp...
Ciudat rau timpul asta, dupa ce ca poate fi masurat, se mai si imparte in timp real, si timp subiectiv...poate ca daca n-ar exista cel din urma, nu ne-am mai vaita ca nu ne ajung cele 24 de ore ale zilei pentru tot ceea ce vrem sa facem.
Si uite asa, tot aberand, imi vine in minte afirmatia aceea, cum ca banii nu pot cumpara sanatatea si fericirea. Mda, cine a spus vorba asta a uitat sa adauge in lista si...timpul. Eu una, daca as putea, mi-as mai cumpara o ora de examen la bac, sau macar 30 de minute, asa pot fi sigura, mai ales la romana ca am scris tot :))

Voi ce-ati face daca ati putea cumpara timpul?

7 comentarii:

  1. duda, cat fac 24 ore* cate zile stai tu la mare?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai degraba trebuie sa stii ca timpul poate fi cumparat. Insa costa destul de mult. Einstein a fost cel care a descoperit aceasta ecuatie a timpului. Oricum ... eu ma astept ca in viitor sa mai pot cumpara timp. Sau macar sa ma pot intoarce inapoi in el.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei, uite ca asta nu stiam...Nu-mi spune ca exista cineva care a descoperit ca te poti si intoarce in timp...Daca-ar fi asa, cred ca ar fi cel mai bogat om din lume.

    RăspundețiȘtergere
  4. Primata, nimic nu e imposibil, insa calatoria in timp e departe de noi, costurile excesive si cantitatea de energie necesara... oricum vreo 2 generatii nu cred ca au vreo sansa....la a-si cumpara timp

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu as cumpara niciodata timpul. sunt mai materialista, iar timpul nu e palpabil. in schimb, s`a constatat ca o zi nu mai are 24 de ore k inainte, acum are vreo 22-23... de asta ne simtim mai obositi si nu avem timp sa facem orice...

    RăspundețiȘtergere
  6. Defapt draga Denisa, datorita cresterii Rezonantei Schuman de la 7,8Hz la 12Hz sau ceva de genu', 1 zi reala nu mai are 24 de ore, nici macar 23 sau 22, are numai 16.
    Te asteptam cu bratele deschise 2012 :X >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa stiti ca am sa mai pun post-uri cu intrebari de-astea relativ stiintifice. Imi plac dezbaterile voastre :))

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!