sâmbătă, 11 iulie 2009

Imi iau talpasita

Maine, hotarat, plec la mare! Mi-am facut bagajul, relativ in graba, am inghesuit in el haine pana la refuz (mentionez ca frati'miu a plecat la munte si a luat geamantanul cel mare...) si acum, scriind acest post, stau si ma gandesc, cine oare o sa-l care? Adica...troller, troller, dar parca vad ca o sa trebuiasca sa urc cu el cateva etaje bune la hotel. Asta e, riscul meseriei.
Ploua. Nu stiu de ce fel de vreme voi avea parte, dar nu-mi pasa. Discutam mai devreme pe mess cu Duda, si cand a venit vorba de ipoteza unei vremi de cacao, i-am spus celebra fraza a lu' Fratica din postul anterior : Ma doare la stoaca. Eu sunt Madalina, si pot sa beau bere la mare, indiferent de conditiile meteorologice. Astfel, adaptez putin celebra reclama de la fixativ, si cuvantez urmatoarele: Pe ploaie, pe vant, EU beau bere la mare . :))
Poate o sa puneti o vorba buna la Cel de Sus, si totusi nu va ploua. V-as fi recunoscatoare :)
Concluzia, stiu ca suna egocentrist, puteti sa-mi duceti dorul linistiti :))

P.S. : Daca persoana nascuta pe 18, luna asta, citeste postul aici de fata, ii urez un sincer LA MULTI ANI, multa sanatate, sa ia permisul cu brio, si sa nu faca abuz de cei 18 ani pe care-i va implini. Nu de alta, dar asteptati si voi toti sa intru si eu in randul lumii, ca s-o facem lata mai cu spor :)) Si imi pare rau ca nu's acasa cu ocazia asta :(

9 comentarii:

  1. ala care ie nascut pe 18 nu pe 1711 iulie 2009 la 22:56

    ce onoare din partea mea sa fiu in blogul celebrei scriitoare MADALINA te poop mersii pt mesaj

    RăspundețiȘtergere
  2. Gata, am modificat, totusi, marja de eroare a fost doar de o zi, poate nici atat, cateva ore :)

    RăspundețiȘtergere
  3. si ai uitat sa spui ca iti voit face un desen mare "Madalina durandu'o la stoaca" in care vei aparea cu berea in mana si privirea in zare, duda:))
    si desenul va fi pus pe Magazinul Muntenia, in locul Madonnei:>;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Drum bun! Si vacanta placuta. Relaxare din plin. Si ganduri de bine pentru toti. Vremea o sa fie cum o sa fie. Berea se bea in orice conditii meteo. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Onoarea e de partea mea, va fi un tablou mai celebru ca "Monalisa". :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pentru urari, Ciupanezule. Relaxare...nu stiu in ce masura o sa fie, dar bere sigur va fi :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Si foarte mult nisip...Acum daca stau bine sa ma gandesc, am fi putut totusi sa bem o cafea pe nisip :))

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!