vineri, 24 iulie 2009

O lume fara...

Astazi, tot stand degeaba, pentru ca nu prea-mi venea sa ma duc nicaieri pe caldura care deja se anunta insuportabila inca de pe la orele 10:00, incep eu si ma gandesc (uneori e de rau cand se intampla asta) cu ar fi o lume fara...fara o groaza de chestii care au devenit actualmente aproape omniprezente.
Spre exemplu, cum ar fi o lume fara manele, o lume fara McDonald's, o lume fara cluburi, o lume fara bere, o lume fara...sarmale, in fine o lume fara chestii de-astea cu care suntem noi obisnuiti?
Raspuns: fara haz, as zice eu.
Va las si pe voi sa-mi spuneti care sunt lucrurile fara de care nu ati putea trai, cu nadejdea ca dupa ce-mi spuneti n-am sa ajung la concluzia ca si pe voi v-a batut prea mult soarele-n cap :))

3 comentarii:

  1. o lume fara telefon mobil si mess= reintoarcerea in epoca de piatra
    o lume fara noi, fetele= dezastru
    [ daca dunezeu nu invnta femeia, barbatul ar fi trait si acum in copac. femeia a vrut intotdeuna mai mult; cand s'a plictisit de copac, l'a facut pe barbat sa'i caute/sape o pestera...si tot asa pana s'a mutat in vila. destepte fetele astea. adica noi:-"

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu pot avea o lume fara EA si fara laptop. In rest pot lipsi toate, chiar si netul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Părerea mea este că am fi reuşit să le găsim un substitut, nu poţi şti cum a fost dacă nu ai avut, poţi doar să-ţi imaginezi.
    "Nu supravieţuiesc speciile cele mai puternice, nici cele mai inteligente, ci cele mai uşor adaptabile."
    Charles Darwin

    Cheers!

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!