luni, 20 iulie 2009

I will be back...I'm back


Ei, uite ca am ajuns din nou de unde am plecat. Au fost 6 zile super tari, destul de pline( =>de somn, plaja si nu in ultimul rand, nopti pierdute prin cluburi), in care am simtit cu adevarat ca traiesc.
Totusi, in ultima seara pe litoral, aveam un singur regret. M-am simtit cam rau (si nu, nu era de la bautura, cum insinueaza frati'miu, pe care chiar nu-l pot convinge ca nu am exagerat cu berea), si nu am putut merge la Liberty Parade, adevaratul motiv pentru care am decis sa ramanem o zi in plus. Am aflat insa cu stupoare ca tot evenimentul a fost o facatura, dupa cum mi-au spus prietenii care au putut merge. Nici macar nu au stat pana la sfarsit, si am inteles ca toti se uitau la Denisa cu niste ochi mari in care se citea speranta intr-o seara mai reusita, departe de tot vacarmul de acolo, raspunzand cu un DA hotarat, in momentul in care le-a pus intrebarea Mergem?.
Multumesc celor care mi-au tinut pumnii sa am parte de vreme buna. A fost foarte cald, desi in primele doua zile a batut un vant ingrozitor pe plaja, de am crezut ca am nisip si pe creier...
Sper ca la anu' experienta sa se repete, si sa fim cat mai multi, ca asa-i frumos :)) Deocamdata, inca traiesc cu speranta ca voi mai ajunge si vara asta inca o data pe litoral (fratello planuieste sa plece in curand la mare, si mi-a dat un raspuns incurajator in momentul in care l-am intrebat daca nu cumva ar vrea sa ma mai ia si pe mine...Vedem... :)) )
In concluzie, se stie, am fost cea mai tare gasca de pe litoral. Targoviste rules!

4 comentarii:

  1. no...o fo tare vacanta asta :))
    [nu ai zis nimic de bere, vin , pai..duda, ma dezamagesti:|

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai zic nimic...poate citeste fratello blogul, si iar nu ma crede cand ii zic ca mi-a fost rau, dar nu de la bautura :)) Oricum, in seara cand au ramas baietii la noi in Eforie, am luat o sticla de Saniuta, din care, specific, am luat decat o dusca :))

    RăspundețiȘtergere
  3. vin alb demisec+gheata+pai= cea mai tare combinatie:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Lasa, ca am avut la noi pentru drum o sticla de zestrea murfatlar :))

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!