sâmbătă, 4 iulie 2009

Ploaie de vara


Pentru toti cei care va ofticati ca pe mine nu m-a prins niciodata o ploaie de-aia zdravana in oras, azi puteti sa rasuflati linistiti, ca mi s-a intamplat si mie.
Desi nu m-a udat pana la chiloti, cum probabil v-ati fi dorit, (totusi am avut umbrela...stiu...mereu am fost precauta => si marmota...), am intrat putin la apa.
Privind partea plina a paharului, toata intamplarea m-a facut sa ma intorc in timp, pe vremea cand aveam 6-7 ani, si dupa fiecare ploaie de vara, ieseam in strada si-mi balaceam picioarele prin toate lacurile :)) Bineinteles ca nici azi nu le-am ocolit, sub pretextul ca trebuia sa-mi curat incaltarile cat de cat de stropii de noroi ( la noi strazile sunt inca in lucru...).
Mentionez ca mai toata lumea de pe strada se uita la mine ca la ultimul copil retardat de pe planeta. Imi pare rau pentru cei care nu se mai pot bucura de lucrurile simple din viata de zi cu zi, eu spun ca-i bine din cand in cand sa mai dam si-n mintea copiilor. :)

6 comentarii:

  1. daca eu ti'as fi spus asta, replica ta ar fi fost "EP".
    si lacurile alea sunt baltoace, duda:))
    ce cuvant in lb romana...baltoace:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu neaparat:P Mi se pare ca suna aiurea ''baltoaca''...

    RăspundețiȘtergere
  3. "prin toate lacurile" impropriu spus, cum de altfel si Cristina te-a corectat. Nu baltoace dar balti da. :P si oricum toti mai dam in mintea copiilor uneori.

    RăspundețiȘtergere
  4. Era la figurat oricum, deci, merge :P

    RăspundețiȘtergere
  5. baltoaca
    baltoaca
    baltoaca
    baltoaca
    .....
    baltoaca
    baltoaca
    :X:X
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi aduci aminte de Viky la faza cu ''sunt nebun'' =))

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!