luni, 20 iulie 2009

Cornulet cu lapte

Am uitat sa va spun cea mai tare faza. Ne ducem noi in club The One, in Eforie Sud, care e de altfel un local foarte tare.
Va puteti imagina ca dupa ce-am dansat pe cub o nopate intreaga ne-am imprietenit cu mai toata lumea de pe-acolo, incepand de la barman pana la Dj. Si uite-asa, ca o rugaminte de la prieten la prieten, ii spun intr-o seara Dj-ului daca nu are cumva melodia Meneaito...raspuns negativ. Il intrebam si de dansul pinguinului...acelasi raspuns dezolant. Dar, surpriza, ne spune ca are melodia Cornulet cu lapte...Nu o ascultasem pana atunci in viata mea, dar i-am spus ca-i buna si-aia, daca altceva nu are.
Acum, va las pe voi sa va imginati cum s-a auzit melodia asta intr-un club, pe litoral, la ora 4:30 dimineata, cu dedicatie pentru mine si Denisa, bebelusele din Targoviste!
Enjoy!
P.S. Stiu ca ati fi vrut sa fiti si voi acolo in momentul acela :))


5 comentarii:

  1. Melodia asta nu am auzit-o in viata mea. Nici nu cred ca se poate dansa pe ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti spun eu ca se poate dansa pe ea :))

    RăspundețiȘtergere
  3. in seara in care mi'ai spus de ea am ascultat'o si ma si gandeam la cum dansati voi pe cub pe ea:))))

    RăspundețiȘtergere
  4. E...cum sa dansam, uimitor, logic :))

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!