miercuri, 22 iulie 2009

Ganduri...

If you enter this world knowing that you are loved, and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealt with.

P.S. Cautam niste informatii pe net si am dat din intamplare peste o poza cu MJ, pe care erau scrise cuvintele de mai sus. Mi s-a parut o coincidenta ciudata, avand in vedere faptul ca azi m-am gandit foarte mult la persoanele care au plecat din viata mea mult prea devreme...probabil de aceea am simtit nevoia sa postez fraza.
Concluzia, bucurati-va fratilor de toti cei care va inconjoara si cautati sa-i apreciati tot timpul la adevarata lor valoare, inainte sa fie prea tarziu => e foarte important ca cei pe care-i iubim sa stie cat de mult ii apreciem.

4 comentarii:

  1. Pacat ca am fost absent cand s-a impartit sentimentalismul... :-<

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte nasol sa vrei sa spui cuiva ceva, si sa nu mai ai posibilitatea s-o faci...Asta e cel mai "urat" sentimentalism,avad in vedere faptul ca e lipsit de chestii ridicole si e foarte realist.

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!