luni, 27 iulie 2009

Teoria batului de chibrit

-(..)Femeile spaniole nu se ocupa decat de bani, de cochetarie si de amanti, pe cand frantuzoaicele nu-si mai iau acum un amant pana nu l-au pus la incercare in probleme politice, incat s-a ajuns pana acolo incat intalnirile de dragoste se trec acum discutand serioase probleme de guvernamant. ( Alexandre Dumas, Razboiul femeilor)

Mda, asa se explica faptul ca tot mai multe dudui sunt implicate in scandaluri cu politicieni. Numai ca la noi e un pic cam...invers, logic. La noi intalnirile politice se irosesc discutand probleme de dragoste, altfel care e explicatia pentru faptul ca Romanica noastra e guvernata asa cum e?
In fine, daca as fi avut ceva cunostinte mai elaborate in domeniul politicii, mi-as infiinta propria mea publicatie de profil, intitulata, evident, Vocea patriotului nationale, in care mi-as exprima ideile in maniera argumentata, bineinteles :))

6 comentarii:

  1. sa stii ca vreau sa colaboram la "vocea patriotului nationale":))
    serios

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine atunci. Eu vin cu ideile, tu vii cu banii :))

    RăspundețiȘtergere
  3. eu zic sa venim amandoua cu ideile:))

    RăspundețiȘtergere
  4. De indata ce va avea vreo finalitate, te invit sa-ti dai si 'mneata cu parerea, doar esti patriot, nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Normal ca sunt patriot. Prin vene, sange de roman imi curge.

    RăspundețiȘtergere

Adevarul e mult mai folositor pentru cei care il aud, decat pentru cei care il spun!